torsdag 26 december 2013

Gina Tricot Grand Prix 2014

Förra året var vi på en av dagarna i Borås ridhus. Första året jag var på Gina Tricots Grand Prix tävling och det var riktigt spännande!

Hade tänkt gå i år också. Blev faktiskt till och med tillfrågad om jag var intresserad av att jobba där. Har varken tackat ja eller nej än, vet inte om det är så kul att jobba på en hopptävling, beror nog lite på vad man ska få göra.

Tror i alla fall att det kommer bli en grym tävling. Prissummorna är sjukt höga, vilket betyder att det kommer komma bra ryttare. De kommer hålla inomhus SM och på en sådan tävling har jag aldrig varit på innan.

Jag ska i alla fall gå, däremot fick jag veta igår att vi ska bort under den helgen. Varför är det alltid så att saker krockar? Som det ser ut nu kommer jag bara gå torsdag och fredag, men hade så gärna gått på söndagen!

Ska ni gå?

Älskar jackan! Hade tänkt köpa den förra året men då var den slut. Håller tummarna att den kommer i år igen, då köper jag den direkt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar