torsdag 27 februari 2014

Vilodag!

Vart jag gör av med min tid för tillfället har jag ingen aning om? Helt plötsligt är klockan natten och jag har bara hunnit med hälften av vad jag borde. 

Idag hade jag tänkt ett lättare pass för att se hur det kändes dagen efter en lektion men som sagt tiden fanns inte. Istället fick min prins en vilodag och helt ärligt var det nog ganska bra då han har fått gå 5 dagar i rad. Däremot får jag ändra om mina planer de kommande dagarna. Först hade jag tänkt att Mac skulle få vila fredag och lördag men att ge han 3 dagars vila på rad känns inte helt ok. Antingen blir det ett pass i morgon eller ett pass efter Göteborg på lördag. 

Nu har jag äntligen fått tillbaka min mobil och kan nu nå folk igen. Verkar även som att jag får ridsällskap på söndag vilket känns jätte kul! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar