söndag 9 mars 2014

Att känna igen någon utan att kunna placera personen

När vi var på Göteborg Horse Show gick Emelie på toaletten under ett tillfälle (eller rättare sagt under 10 tillfällen! haha) jag väntade då utanför. En bit därifrån sitter det ett gäng runt ett bord och pratar. Jag känner igen killen som sitter vid bordet något fruktansvärt men kan verkligen inte placera honom, ett tag fick jag för mig att det var en kompis bror. Jag och killen få ögonkontakt och jag kan verkligen inte slita blicken, kanske om jag tittar riktigt noga kan jag placera honom?

Blev riktigt irriterad och kom aldrig på vem denna mystiska mannen var. När jag sedan går in på instagram på kvällen lägger denna kille upp en bild när han sitter vid detta bort och har möte. Det visade sig att denna kille, som jag trodde var en kompis bror, är en duktig ryttare som jag följer på instagram och även varit tillsammans men en stor hästbloggare.

Skämdes lite när jag väl insåg vem det var, han måste trott att jag var jätte konstigt då jag verkligen stod och stirrade i säkert 5 min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar